¿Quién sabe? 

Foto propia. Torino, 2016

Todas las mañanas hago el mismo recorrido, voy de casa a la universidad atravesando la plaza. Y, como cada día, ahí está ella. Es una chica de más o menos mi edad que da pan a las palomas. Me pregunto por qué lo hace y, sin darme cuenta, le doy rienda suelta a mi imaginación: quizás lo hace porque empatiza con ellas y siente el rechazo de la mayor parte de la sociedad. O tal vez, es una hipnotizadora de aves, ya que acuden a ella de una forma un tanto extraña. O quizás es médium sensitiva y ha descubierto, en alguna de las aves, el alma reencarnada de un amor de otra vida. ¿Quién sabe?

Lídia Castro Navàs

 

20 comentarios en “¿Quién sabe? 

  1. Hi ha tans mons dintre de cada persona… D’alguna manera em recordà a un altre microrrelat, on parlaves sobre què pensaria la gent, quines vides hi hauria dintre de cada casa… Bon micro, Lídia. Et deixe una forta abraçada.

    Le gusta a 1 persona

    • Gràcies, Javi!! 😊 Sí, tens raó som molt complexos… últimament estic una mica reflexiva i monotemàtica i faig els microrrelats molt similars!! Una abraçada ben forta per tu també!!
      (Per cert, a veure què passa amb Carlos i Ernesto, que fa dies que no en sé res, jajaja i els trobo a faltar) 😉

      Le gusta a 1 persona

      • jeje. Gràcies, Lidia. Espere no haver-te molestat amb l’observació; no era la meva intenció. En determinades ocasions tots parlem sobre els mateixos temes durant una temporada; estem nostàlgics, i eixos temes es converteixen en recurrents.
        Pel que fa referència a la història de Carlos i Ernesto, porto dies pensant en com continuar-la. Segurament demà escriure alguna cosa nova. A vore com surt.

        Le gusta a 1 persona

      • No m’has molestat en absolut!! 😊 Els teus comentaris són molt benvinguts!! Espero amb delit poder llegir la continuació de la teva història. Que les muses t’acompanyin! (És el millor que et puc desitjar, no? Jajaja). Una abraçada.

        Le gusta a 1 persona

  2. Quizás para ella sean la señal de que al fin ha encontrado su lugar sobre una tierra en la que la paz es real y no una promesa incumplida. Donde hay guerra nadie da de comer a las palomas. Verdad? Un beso

    Le gusta a 1 persona

Deja un comentario

Este sitio utiliza Akismet para reducir el spam. Conoce cómo se procesan los datos de tus comentarios.